Om HBK

Hjallerup badmintonklub er en veletableret forening med en sund økonomi og et øgende medlemstal. På trods af, at medlemstallet i badmintonklubber landet over er faldende har vi vendt skuden i Hjallerup med et stigende antal medlemmer. Selvom vi allerede har et stigende antal medlemmer ønsker vi i klubben stadig at holde medlemsantallet stigende. Alle hold træner og har hjemmebane i Hjallerup idrætscenter. Klubben har både en ungdomsafdeling og en fjer for alle afdeling, hvor der er tilknyttet trænere. Derudover udlejer klubben enkelbaner til motionistbadminton, hvor lejerne selv administrerer brugen af disse.

Hjallerup badmintonklub bygger på værdier, som er udtrykt i nedenstående målsætning:

Målsætning for Hjallerup Badmintonklub

Det skal være sjovt for alle at spille badminton. Alle skal have en god oplevelse blandt andre spillere, under hensyntagen til, at ikke alle har de samme ønsker, forventninger eller ambitioner. Der skal ikke herske nogen tvivl om, at Hjallerup Badmintonklub lægger stor vægt på både det seriøse og ikke mindst det sociale indhold i klubbens idrætsarbejde.

HUSK BADMINTON ER FOR ALLE, I ALLE ALDRE, OG PÅ ALLE NIVEAUER !!

Støt klubben

Kontingenter for medlemskab af Hjallerup badmintonklub er ikke steget de seneste mange år. Dette skyldes, at vi altid er på jagt efter andre indtægtskilder for klubben. Dette er især toiletrengøring på Hjallerup Marked og sponsorstøtte.

Disse ting kan kun lade sig gøre ved hjælp af frivillig arbejdskraft - og vi har altid brug for hjælp – jo flere jo bedre.

Især toiletrengøring til Hjallerup Marked er en væsentlig indtægtskilde for klubben og bl.a. den er med til at vi kan lave træningslejre for ungdomsspillerne og større arrangementer ved jule-/sæsonafslutning.

Vil du derfor være med til at give dine børn en endnu bedre oplevelse gennem klubben vil vi gerne have din hjælp. Send en mail til Allan Stidsholt (allan@hjallerup-badmintonklub.dk) med fulde navn og kontaktoplysninger hvorefter vi vil skrive dig på listen og vi kontakter dig når der er nogle opgaver vi mangler hjælp til.

Formand, Sekretær

Lene Bak Jensen

Næstformand

Lotte Thaisen

Kasserer

Michael Munk

Senioransvarlig, Ungdomsudvalg

Christian Larsen

Ungdomsudvalg

Allan Stidsholt

Ungdomsudvalg

Christian Nørgaard

IT-ansvarlig

Alex Kristiansen

Privatlivspolitik

Her kan du læse mere om vores privatlivspolitik.